dimarts, 29 d’abril del 2014

Les Bananes

Quin riure que vam fer menjant plàtans com a moneies, cantant la cançó, fent coses per poder fer el vídeo que ara veureu.



Lletra:
 Són les bananes-nanes-nanes
grogues com el sol
no tenen grana-grana-grana
ni tampoc pinyol
Jo n'endrapava-va sense parar
perquè són toves i molt fàcils de pelar

Si algú exclamava-mava-mava
“sigues cautelós”
jo feia cara,cara,cara de mico filós;
i sense fer-li ni mica de cas
menjava plàtans tot rient per sota el nas

Ara m'enfilo-filo-filo
dalt d'algun fanal
hi entortolligo-lligo-lligo
el meu extrem caudal;
menjant bana-na-nes a quatre mans
les peles tiro al cap tots el vianants

Són les bananes-nanes-nanes
fruits micomorfals;
si en menges massa, massa, massa
pots tenir un trasbals.
Aquell qui avisa-sa ja no és traïdor;
si et tornes mico no em demanis compassió

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada